vineri, 25 septembrie 2009

Rugăciunile dimineții (partea VII)

Molitva Dimineții, cea de apoi cătră prea sfnta Născătoarea de Dmnezeu Prea sfntă Stăpâna mea de Dmnezeu Născătoare, cu sfntele și prea putearnicile tale rugăciuni, goneaște dela mine smeritul și ticălosul robul tău, deznădăjduirea, ouitarea, ne cunoștința, ne purtarea de grije, și toate gândurile ceale spurcate, reale și hulitoare de la ticaloasă inima mea, și dela întunecată mintea mea. Și stânge văpaia poftelor meale, că sărac sânt și ticălos: și mă izbăveaște de multe reale, și aduceri aminte, și de năravuri, și de toate faptele reale mă slobozeaște, că bine ești cuvântată de toate neamurile, și să slăveaște prea Cinstitul Numele tău înveaci Amin.
Acatistiariu cu multe alease rugăciuni pentru evlavia fiește căruia Creștin. accesibil la http://digibuc.ro/, "Opera tipografică românească (1508-1830)", "Acatistiariu cu multe alease rugăciuni pentru evlavia fieştecăruia creştin Cu blagoslovenia celor mari"